» MIKOR NEM VÁLLALNAK KISZÁLLÍTÁST?
Nem tudunk kiszállítást vállalni zárvatartás miatt
2024. október 22-25-ig
Megértésüket előre is köszönjük.
» 1. Van-e minimális összegű rendelés?
Minimális rendelési tétel a kiszállítás helyszínétől függően változik.
Bővebb információt a felső menüsorban található szállítási díjtáblázatból kaphat.
Ha további kérdése merülne fel, kérjük információért hívja AlbaSzendvics Ügyfélszolgálatunkat.
Róka Dalma ügyfélszolgálati munkatársunk várja hívásukat a 06 30 388 77 30 számon
munkanapokon 08:00 és 16:00 óra között, szombaton, vasárnap és ünnepnapokon 08:00 és 14:00 óra között.
Segítünk.
» 2. Legkésőbb, legkorábban hány nappal a kiszállítás előtt adjam le megrendelésemet?
Rendelésüket legkésőbb a kiszállítást megelőző 2 munkanappal (48 óra) legyenek szívesek leadni.
Webáruházunkban forgalmazott termékek megrendelésre napi beszerzéssel, friss alapanyagokból készülnek.
Késői rendelésnél (pl. kiszállítás napjára) kérjük vegyék fel a kapcsolatot AlbaSzendvics Ügyfélszolgálatunkkal.
Róka Dalma ügyfélszolgálati munkatársunk várja hívásukat a 06 30 388 77 30számon
munkanapokon 08:00 és 16:00 óra között, szombaton, vasárnap és ünnepnapokon 08:00 és 14:00 óra között.
Segítünk.
Legkorábban bármikor leadhatja rendelését, akár hónapokkal a rendezvényi esemény előtt is.
Pontos nyilvántartást vezetünk. Elfogadott, részletesen külön levélben visszaigazolt rendelése nem lesz elfelejtve.
Kérjük, ha már megvan a rendezvény időpontja, minél hamarabb foglalja le helyét, mert nagy rendezvényi munkánk esetén előfordulhat, hogy az időben kért rendeléseket esetleg nem tudjuk teljesíteni.
» 3. Mikor vehetem igénybe az INGYENES vagy KEDVEZMÉNYES kiszállítást?
Kedvezményes szállítási díjak csak a hidegtálak, szendvicsek, saláták, azaz a saját készítésű termékek rendelésére vonatkoznak. Az egyéb sütemények, üditők, kiegészítők nem saját készítésű termékek.
Kis összegű (táblázatban nem szereplő összegű) rendelés esetén egyedi szállítási díjat számítunk.
A kiszállítási díjakról részletesen a felső menüsorban található szállítási díjtáblázatból tájékozódhat.
Ha további kérdése merülne fel, kérjük információért hívja AlbaSzendvics Ügyfélszolgálatunkat.
Róka Dalma ügyfélszolgálati munkatársunk várja hívásukat a 06 30 388 77 30 számon n
munkanapokon 08:00 és 16:00 óra között, szombaton, vasárnap és ünnepnapokon 08:00 és 14:00 óra között.
Segítünk.
» 4. Teljesítenek-e egyedi igényeket?
Igen. Rugalmasak vagyunk, és minden egyedi kérést lehetőség szerint teljesítünk.
Ha további kérdése merülne fel, kérjük információért hívja AlbaSzendvics Ügyfélszolgálatunkat.
Róka Dalma ügyfélszolgálati munkatársunk várja hívásukat a 06 30 388 77 30 számon
munkanapokon 08:00 és 16:00 óra között, szombaton, vasárnap és ünnepnapokon 08:00 és 14:00 óra között.
Segítünk.
» 5. Milyen csomagolásban szállítják ki a szendvicseket, falatkákat?
Szendvicseket és falatkákat papírdobozokban szállítunk. Ez esetben külön díj nem kerül felszámításra.
Külön kérésre műanyag tálcákon is kiszállítunk. Ez esetben a tálcák díja felszámításra kerül. Bruttó ára: 350,- Ft/db a kis méretű tálca, 450,- Ft/db a nagy méretű tálca.
Egy tálcán 30-40 db szendvicset tudunk elhelyezni a szendvics típusától függően (pástétomos vagy feltétes).
Ha további kérdése merülne fel, kérjük információért hívja AlbaSzendvics Ügyfélszolgálatunkat.
Róka Dalma ügyfélszolgálati munkatársunk várja hívásukat a 06 30 388 77 30 számon
munkanapokon 08:00 és 16:00 óra között, szombaton, vasárnap és ünnepnapokon 08:00 és 14:00 óra között.
Segítünk.
» 6. Hány db szendvics és mennyi falatka fér el egy dobozban?
Papírdobozba csomagolva általában 42 db szendviccsel lehet számolni. Falatkákból 62 db fér el egy dobozban.
A dobozok mérete: 45x45 cm.
Nagyobb méretű, 50x50 cm-es dobozba kb. 50 db szendvicset tudunk elhelyezni.
» 7. Hogyan tároljam a szendvicseket és a falatkákat?
A termékeket hűtve szállítjuk. Kiszállítás után két órán belül célszerű elfogyasztani, vagy hűtőbe tenni felhasználásig a címkéken feltüntetett ideig (24 óra).
Ha további kérdése merülne fel, kérjük információért hívja AlbaSzendvics Ügyfélszolgálatunkat.
Róka Dalma ügyfélszolgálati munkatársunk várja hívásukat a 06 30 388 77 30 számon
munkanapokon 08:00 és 16:00 óra között, szombaton, vasárnap és ünnepnapokon 08:00 és 14:00 óra között.
Segítünk.
» 8. Hány db szendvicset tudnak tálcára tenni, és mennyibe kerül egy tálca?
Kisebb tálcán kb. 18-20 db szendvicset, a nagyobb tálcán kb. 35-40 db szendvicset tudunk felhelyezni a szendvicsek fajtájától függően. Például krémes, pástétomos szendvicsekből kevesebb fér el egy tálcán, mint sonkás, vagy felvágottasból.
A kisebb tálca bruttó ára: 180 Ft/db, a közepes tálca ára bruttó 350 Ft/db. Ez utóbbi tálca mérete: 55x40 cm.
A nagy tálca bruttó ára: 450,- Ft/db. Ha további kérdése merülne fel, kérjük információért hívja AlbaSzendvics Ügyfélszolgálatunkat.
Róka Dalma ügyfélszolgálati munkatársunk várja hívásukat a 06 30 388 77 30 számon
munkanapokon 08:00 és 16:00 óra között, szombaton, vasárnap és ünnepnapokon 08:00 és 14:00 óra között.
Segítünk.
» 9. A webáruházban szereplő árak bruttó vagy nettó árak?
Oldalunkon feltüntetett összes termék ára bruttó ár.
Ha további kérdése merülne fel, kérjük információért hívja AlbaSzendvics Ügyfélszolgálatunkat.
Róka Dalma ügyfélszolgálati munkatársunk várja hívásukat a 06 30 388 77 30 számon
munkanapokon 08:00 és 16:00 óra között, szombaton, vasárnap és ünnepnapokon 08:00 és 14:00 óra között.
Segítünk.
» 10. Van-e minimális rendelés szendvicsekből, fajtánként?
Igen. Fajtánként általában 20 db a minimálálisan rendelhető mennyiség.
A fitt szendvicseknél 100 db a minimálisan rendelhető tétel.
Egy rendelésen belül 4-5 féle szendvicset szíveskedjenek kiválasztani.
Ha további kérdése merülne fel, kérjük információért hívja AlbaSzendvics Ügyfélszolgálatunkat.
Róka Dalma ügyfélszolgálati munkatársunk várja hívásukat a 06 30 388 77 30 számon
munkanapokon 08:00 és 16:00 óra között, szombaton, vasárnap és ünnepnapokon 08:00 és 14:00 óra között.
Segítünk.
» 11. Készítenek-e diabetikus, gluténmentes, laktózmentes ételeket?
Igen készítünk.
Ha további kérdése merülne fel, kérjük információért hívja AlbaSzendvics Ügyfélszolgálatunkat.
Róka Dalma ügyfélszolgálati munkatársunk várja hívásukat a 06 30 388 77 30 számon munkanapokon 08:00 és 16:00 óra között, szombaton, vasárnap és ünnepnapokon 08:00 és 14:00 óra között.
FONTOS FIGYELMEZTETÉS:
Tájékoztatjuk Tisztelt Megrendelőinket, hogy konyhánkon más gluténtartalmú gabonafélékkel, laktóz tartalmú tejjel is dolgozunk.
A gluténmentes, laktózmentes alapanyagokból készült hidegtálainkhoz, szendvicseinkhez gondosan megválasztott GM és LM alapanyagokat használunk, tiszta környezetben, de nem elkülönített üzemi területen. Éppen ezért esetleges keresztszennyeződés (pl. levegőn keresztül) előfordulhat. Így arra kérjük Önöket, hogy termékeinket ennek tudatában rendeljék meg és csak saját felelősségükre fogyasszák. Az íly módon készült termékeket külön csomagoljuk, és minden esetben részletes összetevőket tartalmazó cimkével látjuk el.
Megértésüket előre is köszönjük.
» 12. Hidegtál esetében egy főre mekkora mennyiséggel lehet számolni?
ALAP:
Majonézes salátákból egy főre minimum 15 dkg-ot számítunk.
Vitaminsalátából mivel terjedelmesebb és könnyebb ezért a hidegtál mérete szab határt. Kb. 80 dkg saláta kerül egy kisebb tálcára és kb. 1,20 kg nagyobb tálcára.
FELTÉT:
Az éttermi adagnál többet számítunk. A minimális mennyiség általában 20 dkg/fő. Függ a feltéttől. Kivétel: felvágottas, halas, gyümölcsös, egyedi, stb... tálak ettől eltérhetnek.
Ha további kérdése merülne fel, kérjük információért hívja AlbaSzendvics Ügyfélszolgálatunkat.
Róka Dalma ügyfélszolgálati munkatársunk várja hívásukat a 06 30 388 77 30 számon munkanapokon 08:00 és 16:00 óra között, szombaton, vasárnap és ünnepnapokon 08:00 és 14:00 óra között.
Segítünk.
» 13. Van-e nyitvatartási idő? Mikor van zárva a webáruház?
Zárva tartásásunkkal kapcsolatos információt honlapunk bal oldalán felül található "Hidegtál, Szendvics" pontban közlünk.
Kiszállítást naponta 08:00 - 18:00 óráig vállalunk.
Ünnepi nyitva tartás:
201... december 24-én 08:00 - 13:00 óráig szállítunk,
201... december 25-én, 26-án, 31-én 08 órától 17 óráig szállítunk.
201... január 01-én kiszállítást nem vállalunk.
Ettől eltérő igény esetén, kérjük telefonon egyeztessenek a 06 30 388 77 30 telefonszámon.
» 14. Ha a meghirdetett akciós 10 fős hidegtáltól eltérően 6 főre szeretnék rendelni. Vonatkozik-e az akciós ár a 6 fős hidegtálra is?
Nem vonatkozik. Csak a honlapunkon szereplő, kosárba helyezhető tálakra vonatkozik, kisebb méretűre nem.
Például, ha 10 fős hidegtál tehető a webkosárba, de 6 -12 főig rendelhető az adott tipusú tál, az akciós ár kisebb méretű hidegtálra nem vonatkozik. Ez esetben egyedi ár kerül felszámìtásra. A mennyiségi kedvezményt 10 - 12 fős hidegtálakra alkalmazzuk.
» 15. Ha nem éri el rendelésem a minimálisan rendelhető összeget, visszautasíthatják a rendelést?
Igen, előfordulhat. Ezért kérjük vegyék figyelembe a minimálisan rendelhető termékek árát. Minden esetben választ küldünk levélben.
» 16. Lemondhatom-e a rendelésemet?
Kiszállítás előtt 48 órával még lemondható a rendelés.
» 17. Készítenek-e árajánlatot?
Nem, mert minden termékünk ára honlapunkon megtalálható. Megértésüket előre is köszönjük.
» 18. Minden esetben tudnak telefonhívást fogadni?
Nem. Sajnos előfordulhat, hogy nem tudjuk hívásukat fogadni.
Munkát végzünk, és túlterheltség miatt előfordulhat, hogy nem tudjuk hívásukat fogadni. Ezért arra kérjük Önöket, hogy rendelésük leadására elsősorban webkosaras rendszerünket használják, vagy ismételjék meg hìvásukat később, vagy írjanak levelet nekünk emalben.
E-mailben leadott rendeléseket igyekszünk minél előbb - általában 24 órán belül - visszaigazolni.
Megértésüket előre is köszönjük.
» 19. Készítenek-e diétás hidegtálakat, szendvicseket?
Igen. GLUTÉNMENTES ÉS LAKTÓZMENTES (GM, LM.) termékeinket az alábbi menüpont alatt találja.
https://www.albaszendvics-hidegtal.hu/hidegtal-szendvics-/hidegtalak-glutenmentes-laktozmentes-11887/11887/
FONTOS FIGYELMEZTETÉS:
Tájékoztatjuk Tisztelt Megrendelőinket, hogy konyhánkon más gluténtartalmú gabonafélékkel, laktóz tartalmú tejjel is dolgozunk.
A gluténmentes, laktózmentes alapanyagokból készült hidegtálainkhoz, szendvicseinkhez gondosan megválasztott GM és LM alapanyagokat használunk, tiszta környezetben, de nem elkülönített üzemi területen. Éppen ezért esetleges keresztszennyeződés (pl. levegőn keresztül) előfordulhat. Így arra kérjük Önöket, hogy termékeinket ennek tudatában rendeljék meg és csak saját felelősségükre fogyasszák. Az íly módon készült termékeket külön csomagoljuk, és minden esetben részletes összetevőket tartalmazó cimkével látjuk el.
Megértésüket előre is köszönjük.
» 20. Catering szolgáltatást nyújtanak?
Tisztelt Megrendelőink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy cégünk catering szolgáltatást nem nyújt. Csak rendelésre, frissen készülnek a honlapunkon megtalálható termékek, amelyeket saját futárszolgálatunk hűtve szállít ki.
Megértésüket előre is köszönjük.
» KORONAVÍRUS JÁRVÁNY, 2020 május 04-e után van-e rendelésfelvétel és ételkiszállítás?
Tisztelt Megrendelőink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a KORONAVÍRUS járványra való tekintettel 2020 május 04-től határozatlan ideig
Budapestre nem szállítunk.
Megértésüket előre is köszönjük.
Szállítási helyek:
Pest megye, Fejér megye, Veszprém megye és
Balaton környéke
Termékeink:
25 féle Falat Szendvics, 76 féle Hidegtál, 58 féle parti szendvics,
8 féle Gyerek szendvics
extra szendvicsek, fitt szendvicsek, saláta variációk, sütemények
Maximálisan tiszta körülmények között dolgozunk, szállítunk.
Várjuk szíves megrendelésüket.